Зелена слагалица 4.марта 2013.године у нашој школи одржан је квиз Зелена слагалица који је део пројекта ''Мој Младеновац'' који организује Локална самоуправа у циљу едукације основаца у области заштите животне средине....
УЧЕНИЦА НИКОЛИНА ГАВРИЛОВИЋ ОСВОЈИЛА НАГРАДУ НА ЛИКОВНОМ КОНКУРСУ Поводом обележавања Европске недеље мобилности, током које се у Европској унији традиционално обележава почетак школске године и промовише безбедност на путевима и здрава животна...
''Правилно је безбедно'' Под овим слоганом у петак 1. марта 2013. године запослени у предузећу '' Железнице Србије'' гостовали су у нашој школи. Уценици од I до IV разреда су имали...
ПРОСЛАВИЛИ СМО ДАН ШКОЛЕ Још један Дан школе. Овога пута обележен је уз мноштво догађаја и богатство креативног програма. Смењивале су се радионице, представе, приредбе и спортски догађаји током целе...
https://www.rasporednastave.gov.rs (https://www.rasporednastave.gov.rs) Влада Републике Србије донела је одлуку да се, услед тренутне епидемиолошке ситуације у земљи, привремено обустави...
Спорт у школе Savez za školski sport Srbije je pokrenuo projekat "SPORT U ŠKOLE", gde će se deci...
***O.Ш. ЖИВОМИР САВКОВИЋ * КОВАЧЕВАЦ***180 ГОДИНА ШКОЛСТВА***
Важно је увек подсећати се на одговорност коју имамо према здрављу. У Доњој школи одржана је радионица под називом “Очувајмо здравље”.Радионица је подељена на три дела: хигијена, исхрана и физичка активност. У делу радионице који је везан за хигијену ученици су имали задатак да ураде експеримент са бибером, течним сапуном и водом. У воду се сипа бибер (који представља прљавштину), док кап течног сапуна има улогу да отера нечистоћу. Тиме су уочили колику и какву улогу има сапун у одржавању хигијене и колико је важно да је свакодневно одржавамо. Затим су ученицима подељење реченице о хигијени где су имали задатак да процене које тврдње одговарају за очување хигијене, а које не. Тврдње са сличицама су залепљене на хамер у одговарајуће поље. У делу радионице који је био везан за исхрану ученици су имали активност да пантомимом покажу брање воћа и поврћа. Циљ јесте био подсетити се врста воћа и поврћа, а затим и тога колико је важно свакодневно у исхрани конзумирати их. Затим су им подељени папирићи са речима на којима су написане разне врсте намирница. Неке од њих представљају Кваритеље здравља, а неки Бранитеље здравља и требало их је сместити у одговарајуће поље лепећи их на хамер. У делу радионице везане за физичку активност започели смо игром “Ја овако” ученици су имали задатак да стану у круг, док се један ученик налази у средини. Његов задатак је да покаже две вежбе уз речи “Ја овако, ја овако, а ти како?”, а остали ченици треба да понове вежбу уз речи “И ми тако.”. Ученицима је након ове игре одржано предавање о значају физичке активности у циљу подизања свест ученика о њеној важности. Затим су ученици писали које су активност добре, а које лоше за очување њиховог здравља. Такође, ученици су имали задатак да саставе комплекс вежби обликовања и да месец дана раде те вежбе. На крају радионице уследила је евалуација где су ученици имали задатак да оцене радионицу, напишу шта су научили и да предложе шта би променили.